Stort tack!

Ett stort och hjärtligt tack till alla ni som hjälpt mig och som gjort det möjligt för mig att genomföra den här turen! Utan er hade det inte varit möjligt för mig att ro det här äventyret i land och det hade framförallt inte varit lika trevligt, roligt eller bekvämt. Jag vill tacka mina partners som försett mig med goda råd, boende och bra utrustning, men jag vill såklart också tacka alla som jag mött längs vägen. Tack, ni har en stor del i det här och det har varit en fantastisk sommar!

4 svar to “Stort tack!”

  1. Lena Lindgren Says:

    Blir det jobb? Nya strapatser? Det har varit kul att följa din Blåa resa genom Sverige -ser fram mot nya rapporter…Lev väl

    • Peter Says:

      Hallå Lena! Jag kunde inte hålla mig så jag ger mig på det blåvita bandet också. Nya rapporter kommer allså från och med imorgon. 🙂 Hoppas att allt är fint med er!

  2. jesperleonardo Says:

    Glæder mig til at læse om din videre færd. Det lyder som du og Erik går godt i spænd.

    Lykke til/Jesper

    • Peter Says:

      Hej Jesper! Ja det känns som att det funkar bra mellan mig och Erik och efter att ha paddlat ensam hela sommaren så är det trevligt med lite sällskap. Vi får se hur länge vi håller ihop men några dagar till vill jag försöka hänga med i hans tempo. 🙂

Kommentera

