Ett par bilder till från målgången

5 svar to “Ett par bilder till från målgången”

  1. Jenny Says:

    Vilken konstig paddel han har din danske kompis. Har du provat den? Der inte ut som att den kan ge så mkt kraft men har han kommit så långt så antar jag att den är noga utprovad 😉

    • Peter Says:

      Den är märklig. Det är en hybrid, en blandning mellan en Grönlandspaddel och en vingpaddel. Jag har testat den och det är väldigt annorlunda att paddla med den jämfört med min paddel. Hybriden är mycket längre så det är ungefär lika mycket paddel i vattnet trots att den ser smal ut så kraften är inga problem. Den var skön men man behöver nog paddla ett tag för att vänja sig vid den så jag kör vidare på min paddel ett tag till.

    • Peter Says:

      Han byter förresten paddel varje dag. Han har en Grönlandspaddel i trä som han paddlar med också.

  2. trafficwave autoresponder Says:

    Thanks for sharing your thoughts about bla. Regards

  3. business advice Says:

    Asking questions are actually good thing if you are not understanding something fully,
    but this article offers fastidious understanding yet.

Kommentera

