Dimma

20110824-053020.jpg

Dimmig men vacker start på dagen!

3 svar to “Dimma”

  1. John Lundqvist Says:

    Hej!

    Jag är din kusin John Lundqvist som bor i Helsingfors. När är du i här? Det vore trevligt att träffas.
    +358 50 1881
    John

    • Peter Says:

      Hej John! Jag är i Helsingfors nu och jag har lagt kajaken vid merimelojats anläggning och som jag förstår det så bor du precis bredvid. Kommer gärna förbi och hälsar på! Hör av mig under morgondagen!

  2. John Lundqvist Says:

    Hej Peter!

    Välkommen till Helsingfors! Jag är ledig i dag fredag på efermiddagen och kvällen. Vi kan skicka SMSunder dagens lopp.

    John

Kommentera

